Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Καλημέρα Σε Όλους

Με συγχωρείτε για την απουσία μου,αλλά είμαι ακόμα σοκαρισμένος απο την απόφαση που πήραν τα 2/3 της Βουλής το βράδυ της Κυριακής.Μια Βουλή που σχηματίστηκε πριν απο πολύ καιρό,όταν δεν φανταζόμασταν καν,την κατάσταση που μας  είχαν φέρει οι ΚΛΕΦΤΕΣ πολιτικοί μας.Μια Βουλή που θα έπρεπε να είχε διαλυθεί αμέσως μόλις ο νεοεκλεγείς τοτε Πρωθυπουργός διαπίστωνε πως ''λεφτά δεν υπάρχουν''!Κάπως έτσι θα γίνονταν τα πράγματα σε κανονικές συνθήκες.Γιά σκεφτήτε το λίγο...εάν είσασταν εσείς στη θέση του Πρωθυπουργού  δεν θα παραιτούσασταν;Γιατί να φορτωθείτε στις πλάτες σας την κακοδιαχείρηση των ''πρώην'';Γιατί λοιπόν ο Παπανδρέου πήρε την ευθύνη και μας ''πούλησε'' στους τοκογλύφους;Και γιατί παραποίησε τα στοιχεία του χρέους μας,μαζι με τον Παπακωνσταντίνου,ετσι ώστε να μας βάλει στο ΔΝΤ;Και γιατί ο Βενιζέλος προσπαθεί με τόσο πάθος να μας πείσει οτι το μνημόνιο που μας οδηγεί στην πείνα και στην εξαθλίωση είναι μονόδρομος;Η απάντηση φίλοι μου είναι πολύ απλή: ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ !!! Τέλος πάντων....να μην σας κουράζω...σε λίγες μέρες που θα είμαι λίγο καλύτερα θα είμαι πάλι μαζί σας.Ετσι κι αλλιώς αυτό το blοg φτιάχτηκε όχι μόνο για να σχολιάζω την πολιτική επικαιρότητα ,αλλά και για να κάνω τα χειλάκια σας να σκάνε και κανένα χαμόγελο!  (την παραπάνω φωτογραφία την είχα αναρτήσει πριν απο μερικούς μήνες με τον τίτλο ''μα πόσο ίδιοι είστε''Δεν θυμάμαι τι είχε συμβεί τότε που την έφτιαξα,όμως ταιριάζει απόλυτα μετα την προδοσία καί του Σαμαρά)

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...